duminică, 14 martie 2010

Che Guevara de Romania?


Vai de mine? Ce e asta?...mi se pare mie sau o poza cu Base in mijlocul Bucurestiului, sub forma de soldat de gherila, un adevarat Che Guevara. Intradevar, el se lupta, dar din pacate singur. Intai s-a pierdut legatura cu S.U.A, Franta ne-a dat jet (Traian, dovedind o inteligenta de cel mai mic nivel in fata presei frantuze) si intr-un final ne-am luat la scandal cu rusii, si ne-au bagat gazul mai scump ca alte tari, mult mai neimportante politic pentru Rusia.
Domnul Traian Basescu, si-a ales precum Che Guevara un discipol. Daca "Che" l-a pus pe "Vilo" la comanda celui de-al doilea grup in Bolivia, Basescu l-a ales pe Emil Boc, un simplu primar de Cluj. Dar nu statutul conteaza, ci nivelul de frauda la care vrei sa ajungi.
O sa postez o declaratie foarte interesanta a lui Che Guevara in momentul capturarii sale in Bolivia, declaratie care se alipeste perfect lui Base: "-De ce cu inteligenţa şi fizicul dumneavoastră, familia şi responabilităţile pe care le aveaţi, v-aţi pus într-o asemenea situaţie? -Pentru idealurile mele."
Totusi, Che Guevara avea un conducator, un om care ii dicta si il sustinea total, in persoana lui Fidel Castro, dar Domnul Basescu, pe cine oare are in spate, de unde provin ideile sale, de cele mai multe ori penibile, si care ne duc pe zi ce trece intr-o mizerie, si intr-o saracie morbida? Cumva consumul de trabucuri Cubaneze???? :DDDDD

2 comentarii:

  1. Bine punctat...dar din pacate prea trist...pentru ca desi noi nu l-am votat, l-au votat altii destul, pentru inca 5 ani. Protestul meu fata de situatia asta e ca o sa incerc sa nu fac copii in Romania in urmatorii 5 ani :))

    A! Si daca ai cont pe facebook te poti alatura grupului "Basescu nu e presedintele meu" :)

    RăspundețiȘtergere